יום שני, 22 בינואר 2018

להיות יצירתי - To be creative

https://www.pinterest.com/chaya667258/to-be-creative/

להקליק על הלינק הזה של פינטרסט ולראות הרבה דברים יצירתיים.. עם קצת מחשבה אפשר לייצר דברים יפים אפילו מתוך משהו משומש שיש בבית
אני אוהבת להסתכל על כל הפינים שהאתר הזה נותן לנו לראות. וגם בוחרת לי לקטגוריה שאני יוצרת, דברים שמתאימים לקטגוריה זאת
לבלוג הזה של בלוגר יש תכונה טובה, אפשר לחזור לבלוג ולכתוב עוד
כשאני עסוקה מדי אני עוצרת, וחוזרת שוב להמשיך, וכך אעשה הפעם, ביי ולהתראות

אמשיך - המחשב השולחני היה מקולקל כמה ימים, הוא לא התחבר לאינטרנט, נסיתי לתקן אותו והורדתי הרבה תוכן כי הוא היה עמוס מדי, ובסוף איפסתי אותו וכל התוכן נמחק. אחר כך התחלתי להוסיף מחדש תוכן וגם את הבלוג הזה שלי הוספתי, ואמשיך לכתוב

אז זאת היא סופיה, אשה/רובוט חכמה ויפה ואפשר לשוחח איתה. אתמול זה היה באינטרנט, היא ישבה לשולחן עם מדענים שיצרו אותה ושוחחו איתה, ויש לה חוש הומור טוב והיא הצחיקה אותם כל הזמן, אז תקשיבו לה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Embroidery from Pinterest

https://www.pinterest.com/pin/AbuUWgQLlUSk-RrUuElBMECMbJXqwYdVXl6KVK-pz6-B6zMymZ6hs34/ Click on this link and see interesting broidery fr...