יום שלישי, 9 בינואר 2018

Google AdWords Editor Tutorial 2017-2018 - Google AdWords Editor Trainin...


בסרט וידיאו זה אפשר ללמוד על גוגל אדוורדס, שזה בעניין של מודעות של גוגל שיכולות להתפרסם בבלוג שלי, אם אני נרשמת לאתר הזה, עדיין לא נרשמתי כי אני רוצה לדעת יותר על העניין של פרסום מודעות ואיך זה עובד, זה יכול להביא להרבה טרפיק לבלוג כי אם מישהו שנכנס לבלוג ומקליק על מודעה הוא מגיע לחברה שבה מדובר וגם יכול לקנות שם, ואז זה מוסיף נקודות זכות לבעל הבלוג שיכול להתרגם לכסף
יש לי את קינדל, שבו יש ספרים רבים שקניתי וגם כאלה שלא קניתי והורדתי את זה כדוגמית. הבוקר התחלתי לקרוא את הספר בעניין של גוגל אדוורד, וזה מעניין מאד, אמשיך גם לצפות בסרטי וידיאו בנושא הזה
בקצרה, אז מכינים קמפיין שיש בו מילות מפתח, וכמה רוצים להשקיע ביום בתכנית הזאת. וזה עובד בשיטה של מכירות פומביות כשזה שמגיע לשיא אחד זוכה במוצר שנמכר
כמו ערוץ החיפוש זה מבוסס גם על לימוד מכונה שגם על זה אני קוראת עכשיו
אז אמשיך לכתוב בפעם אחרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Embroidery from Pinterest

https://www.pinterest.com/pin/AbuUWgQLlUSk-RrUuElBMECMbJXqwYdVXl6KVK-pz6-B6zMymZ6hs34/ Click on this link and see interesting broidery fr...